خانه / رشته نساجی / تاريخچه طراحي لباس و خود لباس (فنون فروشندگي)

تاريخچه طراحي لباس و خود لباس (فنون فروشندگي)

تاريخچه طراحي لباس و خود لباس (فنون فروشندگي)

تاريخچه-طراحي-لباس-و-خود-لباس-(فنون-فروشندگي)

این فایل به بررسی تاريخچه طراحي لباس و خود لباس (فنون فروشندگي) می پردازد در فرمت word قابل ویرایش و در ۶۱ صفحه می باشد.


بخشی از محتوای فایل دانلودی ::
 کلمه ی لباس از مصدر لبس که در عربی به معنای ( شبهه و اشکال و عدم وضوح ) امده است . ( المنجد ) که در ذهن این معنی را می رساند که وسیله ایست برای از نظر دور داشتن شکل اصلی بدن و تغییر شکل دادن ان و ان را به شکل و گونه ای دیگر در اوردن و وسیله ایست برای از بین بردن وضوح و مشخصات بدن که این کلمه در فارسی واژه های پوشش ، تن پوش و پوشاک را تداعی می کند که با فعل پوشیدن و و پوشاندن به کار می بریم که مقصود همان پوشاندن تن و ننمایاندن ان است که برای هر طبقه ای قابل فهم است و منشا اصلی پیدایش لباس ، محفوظ ماندن ( از سرما و گرما و عوامل طبیعی ) عفت و پرهیزگاری و زیبا و با وقار بودن است . و اما اینکه انسان چه بپوشد و چگونه بپوشد بستگی به فرهنگ و جهان بینی جامعه ای دارد که در ان زندگی می کند باید دید فرهنگ ان جامعه جهان را به چه معنا می داند ؟ افراد انسان را چگونه موجودی می شناسد ؟ و چه سر نوشتی را برای انها تصور می کند .
لباس هر انسان پرچم کشور وجود اوست . پرچمی است که او بر سر در خانه ی وجود خود نصب کرده است و با ان اعلام می کند که از کدام فرهنگ تبعیت می کند . همچنان که هر ملتی با وفاداری و احترام به پرچم خود ، اعتقاد خود را به هویت ملی و سیاسی خود ابراز می کند هر انسان نیز مادام که به یک سلسله ارزش ها و بینش ها معتقد و دل بسته باشد ، متناسب با ان ارزش ها و بینشها را از تن به در نخواهد کرد . قبل از گسترش فرهنگ منحط غربی صرف نظر از اختلاف ظاهری و البسه اقوام مختلف بشر ، لباسهاس گوناگون وجه اشتراک داشتند که ان خاصیت پوشیدگی انهاست اما در پس گسترش فرهنگ استعماری ، لباس ابزاری شد برای امیال شیطانی بشر نظیر خود نمایی ، حسادت ، رقابت ، جاه طلبی و سلطه بر دیگران و با استفاده از ابزار مد انسان اسیر مطامع موسسات استعماری گردید که برای سود بیشتر هر روز او را به بازی می گیرند و انچه از بین رفته است انسانیت است و بس . در جامعه ای که ارزشهای والای معنوی و انسانی بی اعتبار باشد و عالم درون انسان حیثیت و معنایی مستقل از نمایش ها و جلوه های بیرونی نداشته باشد قهرا شخصیت انسان به کلی بر پایه ی توجه دیگران و اظهار نظر انان در باره وی شکل می گیرد . و پیداست که افراد در چنین جامعه ای سعی می کنند با هر وسیله ای و از جمله با لباسی که به تن می کنند برای خود نوعی تشخیص و تعین ایجاد کنند که نمونه ی این طرز فکر غلط را دیدیم و دیدید.

فهرست مطالب

عنوان                                    صفحه
فصل اول                                     2
مقدمه                                           3
تاريخچه طراحي لباس در ايران                              4
نوع شغل                                     6
عمده فروشي يا خرده فروشي در اين شغل                          6
نوع خدمات ارائه دهنده طراحان پارچه                       7
فصل دوم                                     8
معرفي استانداردهاي لازم براي اين شغل                          9
مهارت با گواش                                       10
مهارتهاي نيروي كار طراحي چاپ پارچه                       13
استاندارد كاري در كنار نرم افزار cad                          14
استانداردهاي لازم براي تشكيل كارگاه طراحي                     16
فصل سوم                                     20
بازارهاي هدف كالا                                21
نحوه طراحي فروشگاه هاي طراحي با روش stp                  23
كانال هاي بازاريابي صنعتي در رشته طراحي                  26
مشتري صنعتي                                     29
تفاوت بين ارزش ادراكي و….                              32
تبليغات صنعتي                                       36
فصل چهارم                                       41
روشهاي جاري فروش محصولات در بازار صنعتي                   42
نحوه طراحي فروشگاه                                  44
فصل پنجم                                    47
نتيجه گيري                                      48
هدف                                         49
وضعيت نياز كشور به اين رشته                              55
پيشنهادات                                       56
منابع                                           59

دانلود فایل

درباره ی mohsen

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *