خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / زبان و ادبیات فارسی / تحقیق درباره اصول بازاريابي تلفني

تحقیق درباره اصول بازاريابي تلفني

تحقیق درباره اصول بازاريابي تلفني

فرمت فایل: ورد- Word  مرجع فایل – قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : ۱۷اصول بازاريابي تلفني چكيده طبق تحقيقات به عمل آمده، با رقابتي تر شدن كسب و كارها، اهميت ارتباط موثر با مشتريان نيز بيشتر مي شود در اين فضا از بين شيوه هاي مختلف ارتباط با مشتري نظير تبليغات، روابط عمومي، فروش شخصي، پيشبرد فروش و بازاريابي مستقيم، شيوه هاي ارتباط دوطرفه نظير فروش شخصي و بازاريابي مستقيم موثرتر خواهند بود، و علت آن هم تعامل دوطرفه اي است كه بين…

درباره ی مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *