no-img
فروشگاه داناکده

بررسی کیفیت خدمات مراکز آموزش عالی با استفاده از مدل سروکوال | فروشگاه داناکده


فروشگاه داناکده

ادامه مطلب

بررسی کیفیت خدمات مراکز آموزش عالی با استفاده از مدل سروکوال
zip
اسفند ۱۰, ۱۳۹۶
۰ تومان

بررسی کیفیت خدمات مراکز آموزش عالی با استفاده از مدل سروکوال


پایان نامه “بررسی کیفیت خدمات مراکز آموزش عالی با استفاده از مدل سروکوال و رتبه بندی مراکز آموزش عالی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی”

شماره صفحه

عنوان فصل اول : کلیات .

مقدمه ………..

۱-۱ بیان مسئله.

۱-۲ ضرورت و اهمیت موضوع .

۱-۳ اهداف تحقیق ……

۱-۵ قلمرو تحقیق…………….

۶- آمدل مفهومی تحقیق …

۱-۶-۱ تعریف مفهومی متغیرها ۱-۶-۲ تعریف عملیاتی متغیرها …

۱-۷ محدودیت های تحقیق …

۱-۸ساختار تحقیق ………

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش

مقدمه

گفتار اول: خدمات …

۲-۱-۱ تعاریف خدمات …

۲-۱-۲ ویژگی های خدمات ……… ۲-۱-۳ آمیخته بازاریابی خدمات …

گفتار دوم : کیفیت……

۲-۲-۱ تعاریف کیفیت ..

۲-۲-۲ کیفیت خدمات..

۳- ۲-۲ اهمیت کیفیت خدمات …

۲-۲-۴ کیفیت خدمات و مفاهیم مرتبط ….

۲-۲-۴-۱ کیفیت خدمات و رضایت مشتریان

۲-۲-۴-۲ کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

۲-۲-۵ ارزیابی کیفیت خدمات …

گفتار سوم : برخی مدل های مفهومی کیفیت خدمات ..

۲-۳-۱ مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات …………

۲-۳-۲ مدل بهبود کیفیت خدمت رسانی ….

۲-۳-۳ مدل رفتاری کیفیت خدمات ..

۲-۳-۴ مدل کیفیت خدمات جامع ….. ۲-۳-۵ مدل تحلیلی شکاف های هفت گانه کیفیت ……… ۲-۳-۶ مدل شکاف های پنج گانه کیفیت خدمات 

۲-۳-۷ سنجش کیفیت خدمات و مدل کیفیت خدمات ..

۲-۳-۷-۱ مزایای مدل کیفیت خدمات .. ۲-۳-۷-۲ محدودیت های مدل کیفیت خدمات

۲-۳-۷-۳ کاربردهای مدل کیفیت خدمات .. گفتار چهارم: آموزش ………. ۲-۴-۱ مفهوم آموزش …………. ۲-۴-۲ کیفیت خدمات آموزش عالی ……… ۲-۴-۳ ضرورت توجه به کیفیت آموزش عالی . ۲-۴-۴ نظریه های کیفیت در آموزش عالی……….. گفتار پنجم: فرآیند تحلیل سلسله مراتبی .. ۲-۵-۱ روش AHP…. گفتار ششم: پیشینه تحقیق …

۲-۶-۱ پیشینه خارجی…

۲-۶-۲ پیشینه داخلی… ۲-۶-۳ بررسی سایر تحقیقات مرتبط .

فصل سوم: متدولوژی تحقیق ..

مقدمه …

۳-۱ روش تحقیق ………. ۳-۲ جامعه آماری .. ۳-۳ تعیین حجم نمونه و نمونه گیری.. ۳-۴ روش و ابزار گردآوری داده ها …. ۳-۴-۱ پرسشنامه..

۳-۴-۲ روایی پرسشنامه

۳-۴-۳ پایایی پرسشنامه . ۳-۵ روشهای آماری مورد استفاده ۳-۶ الگوریتم AHP ……… فصل چهارم: تحلیل یافته ها .

مقدمه …..

۱_۴ بررسی و توصیف داده های مربوط به ویژگی های عمومی پاسخ دهندگان … ۴-۲ بررسی نرمال بودن داده ها … ۴-۳ آزمون فرضیه های تحقیق……. ۴- ۴ تعیین میزان شکاف کیفیت خدمات برای ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات.. ۴-۵ رتبه بندی مراکز آموزش عالی مورد مطالعه ………….. ۴-۶ یافته های جانبی..

فصل پنجم: بحث و تفسير و نتیجه گیری و ارائه پیشنهادها……

مقدمه …..

۵-۱ خلاصه تحقیق ..

۵-۲ نتیجه گیری ….

۵-۳ پیشنهادها…..

فهرست مراجع و مآخذ.. پیوست ها…

لیست مقالات ارائه شده منتج از پایان نامه .



موضوعات :
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

mohsen 37706 نوشته در فروشگاه داناکده دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


    دیدگاه ها


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *