خانه / بازاریابی / پاورپوینت و pdf درباره “بازاریابی چریکی” در ۲۳ اسلاید
کد مطلب:73209

پاورپوینت و pdf درباره “بازاریابی چریکی” در ۲۳ اسلاید

پاورپوینت “بازاریابی چریکی”

نوع فایل : پاورپوینت تعداد اسلاید : ۲۳ اسلاید…

بخش هایی از محتوا

uبازاریابی پارتیزانی که در فارسی به بازاریابی چریکی نیز موسوم است برگردان عبارت Guerrilla Marketing  است. واژه Guerrilla به معنی پارتیزان است. بازاریابی پارتیزانی توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان بازاریابی پارتیزانی در سال ۱۹۸۲ ارائه شد.

u لوینسون، اصول زیر را به عنوان زیربنای بازاریابی پارتیزانی شناسایی می کند:

اصول بازاریابی پارتیزانی

۱- بازاریابی پارتیزانی بر اساس روان انسان‌ها و آن گونه‌ای که انسانها می‌اندیشند و قضاوت می‌کنند، بنا نهاده شده است.

۲- در بازاریابی پارتیزانی تاکید بر سودآوری است و نه تنها افزایش فروش.

۳- یک روش خوب برای اندازه‌گیری در بازاریابی پاتیزانی سنجش تعداد رابطه‌ای است که شما در مدت زمان مشخصی ایجاد کرده‌اید.

۴- بازاریابی پارتیزانی نیروهای خود را صرف بازار هدف و مخاطبین خود می‌سازد تا بازاریابی انبوه و هدف قرار دادن جامعه‌ای بزرگ.

۵- در بازاریابی پارتیزانی برای توسعه کسب و کار تاکید خاصی بر سه مورد است: ایجاد روابط جدید، افزایش تعداد معاملات با افراد فعلی، افزایش حجم معاملات با افراد فعلی.

 

بازاریابی پارتیزانی  

اصول بازاریابی پارتیزانی 

مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی

اصل بازاریابی پارتیزانی

و……..

ارسال به هم میهنهم میهن

درباره ی مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *