خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / دسته‌بندی نشده / پاورپوینت درباره “توانمندسازي كارمندان (مفهوم شناسي، سياستها، قوانين و مقررات حاكم بر آن)

پاورپوینت درباره “توانمندسازي كارمندان (مفهوم شناسي، سياستها، قوانين و مقررات حاكم بر آن)

پاورپوینت درباره “توانمندسازي كارمندان (مفهوم شناسي، سياستها، قوانين و مقررات حاكم بر آن) در ۹۰ اسلاید

بخش هایی از محتوا

يك رشته فعاليتهاي برنامه‌ريزي شده وسيستماتيك است كه توسط سازمان طراحي مي‌شود تا فرصتهاي يادگيري لازم براي كسب توانمنديهاي لازم جهت انجام وظايف فعلي وآينده شغلي وسازماني فراهم گردد.

ابعاد توسعه منابع انسانی:

آموزش

توسعه مسیر شغلی

توسعه مدیریت

توسعه سازمان

 

v توانمندسازي كارمندان  و مديران(سرمايه انساني)                                (۴،۱، ۵ و ۲۱)

v ورود به خدمت و استخدام                                                                           (۳،۲و ۷)

v حقوق و مزايا                                                                                                  (۶، ۷ و ۸)

vتامين اجتماعي                                              (۸، ۹)

v ساختار نظام اداري                                                                                    (۱۰، ۱۱، ۱۲و۲۲)

v فناوري انجام وظايف،نوآوري و خلاقيت                                                   (۱۵،۱۲و ۱۷)

v قوانين و مقررات                                                                                             (۱۳و ۲۰)

v نگرش راهبردي و سيستمي در نظام اداري                                                (۱۴)

v مشاركت مردم                                                                                                 (۱۹)

v تكريم ارباب رجوع                                                                                         (۲۳و ۱۸)

v سلامت اداري                                                                                                  (۲۱و ۲۴)

v نظارت و كنترل  نوآوري و خلاقيت                                                             (۲۵و ۲۶)

سياست‌هاي كلي نظام اداري ابلاغي

۱- نهادينه سازي فرهنگ سازماني مبتني بر ارزش هاي اسلامي و كرامت انساني و ارج نهادن به سرمايه هاي انساني و اجتماعي.

۴- دانش گرايي و شايسته سالاري مبتني بر اخلاق اسلامي در نصب و ارتقاي مديران .

۵-  ايجاد زمينه رشد معنوي منابع انساني و بهسازي و ارتقاي سطح دانش، تخصص و مهارتهاي آنان.

۲۱- نهادينه سازي وجدان كاري، انضباط اجتماعي، فرهنگ خودكنترلي، امانت داري، صرفه جويي، ساده زيستي و حفظ بيت المال

ماده هفت: انواع آموزشهاي كارمندان و مديران

دوره هاي آموزشي كارمندان و مديران دولت با عنايت به ماهيت و محتواي آنها در زير گروههاي زير طبقه بندي ميگردد:
۱- آموزش هاي توجيهي
۲- آموزش هاي شغلي
۳- آموزش هاي ويژه كارمندان استخدام آزمايشي
۴- آموزش هاي ارتقاء شغلي
۵- آموزش هاي سازماني
۶- آموزش هاي عمومي
۷- آموزش هاي بهبود مديريت

 

درباره ی mohsen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *